DOWOZIMY w dzień zamówienia! Gorzów i okolicy, darmowa dostawa od 189 zł Zamówienia pod nr tel. +48 786 037 165 do godz. 14:00
Darmowa dostawa od 249 zł

Regulamin sklepu internetowego piramidasana.pl

określający zasady świadczenia usług sprzedaży poprzez Sklep oraz informacje o sprzedawcy sklepu i prawach klienta.

KONTAKT

Sprzedawcą i administratorem sklepu internetowego jest firma:

Piramida Sana Paweł Frąckiewicz 

Sklep ze zdrową i specjalną żywnością 

Adres (również do korespondencji): ul. Armii Polskiej 22

66-400 Gorzów Wlkp.

e-mail: kontakt@piramidasana.pl

instagram: piramida.sana

facebook: Piramida Sana

Youtobe: 

telefon stacjonarny: 95 735 62 33

telefon komórkowy: 786 037 165

NIP: 5711602374

Regon: 383154203

nr rachunku bankowego: 

62 1160 2202 0000 0004 5385 9390

Millennium Bank 

WYMOGI TECHNICZNE DLA KLIENTA

Dla złożenia prawidłowego zamówienia potrzebne jest urządzenie dostępne do internetu, przeglądarka internetowa oraz aktywne konto e-mail.

ZAKUPY W SKLEPIE

Kupujący dokonując zamówienia zwraca uwagę na cenę towaru i koszt dostawy, wybiera sposób dostawy i metodę płatności, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania zamówienia.

O złożeniu zamówienia mówi się z chwilą potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.

Zamówienie jakie zostało złożone przez Kupującego jest zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.

Potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży zostanie przekazane Kupującemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru. 

Zakupienie towaru może odbywać się poprzez rejestrację w Sklepie lub dokonanie zamówienia bez niej.

PŁATNOŚCI

Płatności realizowane będą za pośrednictwem CashBill oraz za pomocą karty płatniczej Visa i MasterCard.

Kupujący ma możliwość zapłacić przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy, za pobraniem  oraz  kartą lub gotówką w sklepie stacjonarnym. 

Za wybranie płatności z góry, należy zapłacić w terminie 1 dnia.

ZAMÓWIENIE i WYSYŁKA

Zamówienia realizowane są za pośrednictwem portalu furgonetka.pl a przesyłki wysyłane na terenie kraju (koszty ponosi klient, chyba, że opis oferty produktu stanowi inaczej) i

  zagranicę (koszty i czas dostawy uzgadniane są indywidualnie oraz uzgodnieniu ze sklepem Piramida Sana.

Zamówienia można składać 24h/dobę przez 7 dni w tygodniu. Po potwierdzeniu zamówienia (płatność przy odbiorze) lub po otrzymaniu przelewu na konto czy dokonanie płatności kartą jest realizowane.

Termin realizacji zamówienia może wynieść do 7 dni. Najczęściej zamówienie realizowane jest w ciągu 24h.

Jeśli suma zamówienia wynosi minimum 249 zł, wysyłka jest realizowana na koszt sklepu Piramida Sana (dotyczy wysyłek krajowych).

Produkty zamówione z terenu Gorzowa Wlkp. i okolic do godz. 14.00 będą dostarczane klientowi w ten sam dzień (sklep zastrzega jednak sobie, że w wyjątkowych sytuacjach zamówienie będzie dostarczone w następny dzień po dniu, w którym zostało złożone zamówienie).

Godziny dostawy towaru będą uzgadniane indywidualnie poprzez e-mail: kontakt@piramidasana.pl z dopiskiem „ZAMÓWIENIE” bądź telefonicznie pod nr 95 735 62 33 lub 786 037 165 . 

REKLAMACJA 

Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności zumową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy).

Reklamację należy złożyć pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej sklep@piramidasana.pl bądź przesyłając pocztą na adres Piramida Sana ul. Armii Polskiej 22, 66-400 Gorzów Wlkp. Reklamowany towar należy przesłać na powyższy adres.

Reklamacja powinna zawierać: dane teleadresowe składającego reklamację (konsumenta), datę wydania towaru, cenę i rodzaj produktu, opis wady towaru, czas ujawnienia się wady, żądanie, dowód zakupu.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w możliwie najkrótszym czasie. 

OBSŁUGA KLIENTA

W razie niejasności prosimy o kontakt drogą mailową na adres: kontakt@piramidasana.pl lub telefonicznie: pod nr 95 735 62 33 lub 786 037 165 w godzinach od 9.00 – 17.00, od poniedziałku do piątku a w sobotę w godz. 9.30 – 13.30.

ZWROT ZAKUPIONEGO TOWARU/ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Konsument, który zawarł umowę na odległość  ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni. Jest to tzw. prawo do namysłu, umożliwiające kupującemu zapoznanie się z towarem i rozważenie racjonalności zakupu. 

Bieg terminu na odstąpienie od umowy liczy się od dnia otrzymania zamówionego towaru.

Konsument może odstąpić od umowy przez złożenie (przesłanie na adres Piramida Sana ul. Armii Polskiej 22, 66-400 Gorzów Wlkp.) stosownego oświadczenia znajdującego się na naszej stronie lub zgłaszając ten fakt elektronicznie przesyłając taką informację na adres sklep@piramidasana.pl. Po złożeniu stosownego oświadczenia i odesłaniu zwracanego towaru, środki zostaną zwrócone na wskazane konto bankowe bądź w inny sposób ustalony indywidualnie. 

Oprócz równowartości ceny towaru sprzedawca zwróci konsumentowi koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w naszej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu.

Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania)

Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

PIRAMIDA SANA – sklep ze zdrową i specjalną żywnością 
życzy Państwu udanych zakupów.

Koszyk

0

Pusty koszyk.